2009年12月20日 星期日

顏色

Blue

無雲
Clear

想念你的心會痛
Miss u so much!! U make my heart more hurt.

看著你的臉想哭
Look at U~~ You always make me want to cry!!

也許美好的總是短暫與不切實際的
Maybe..  Wonderful things almost short time n unrealistic.

可是我感謝你給我的歡愉及成長
Then I so thank 2 u give me many merry n grow up in my life.


白色
White

透明
PUre

放空的想
To desire Nothing

無心的做
Unintended to do other things

只因太想念你而不快樂
Becz Miss u so much... then feel unhappy

也許真正被改變生活的是我而不是你
Maybe be change life is me don't u!!

灰色
Gray

混濁
confuse

看不見你的容顏
I cant see ur face

想不起的回憶
I cant Remember about our memory

似乎就像消失的記憶般
Similar lost mind n Lost Recollection


你在那?!
Where r u?!

也許漸漸離我遠去
Far away 

而我的心也漸漸剝落
My heart get lost!!
 

沒有留言:

張貼留言